Kenttätyön ohjaus

– pitää huollot ja asennukset hallinnassa ja kartalla

Tahdotko hallita kenttätöitä ja keikkoja tehokkaasti?

Haluatko pysyä ajan tasalla huollon ja kenttätoiminnan etenemisestä?

Haluatko kenttätyölle lisää kannattavuutta ja resursseja?

Töiden suunnittelu ja aikataulutus, dokumentointi ja laskutus käy kuin itsestään. Samalla asiakas, kohde- ja esimerkiksi laiterekisteri tietoineen pysyvät hallussa.

Toiminnanohjauksen, käytännön kenttätyön ja asiakkuudenhallinnan välillä on ollut syvä kuilu – vaan ei enää! Maplet kenttätyönohjaus ja asiakkuudenhallinta tuo ajantasaisen tiedon mukaasi sinne, missä sitä tarvitaan – kentälle. Tekeminen tehostuu organisaatiosi kaikilla tasoilla. Maplet sisältää myös automaattisen ajopäiväkirjan, GPS ajoneuvoseurannan ja työajan kirjauksen.

Kun kenttätyösi kulkua määrittelevät esimerkiksi huoltokeikat -ja sopimukset, päivystykset ja tarkastukset, asennuskeikat tai muusta syystä käynnit asiakkaidesi luona, ratkaisusi on Maplet kenttätyönohjaus.  Erittäin pitkälle kehitetty alustamme pohjautuu moderneimpiin teknologioihin ja sovittuu sinun toimintaasi. Myös yhdistäminen muihin järjestelmiin onnistuu helposti ja yleisimpiin järjestelmiin on valmiit rajapinnat.

Maplet on maailman kehittyneimpiä työkaluja kenttätyön hahmottamiseen ja hallintaan.

Sovelluksen avulla koordinoit ja resursoit tehokkaasti laajojakin kokonaisuuksia ja tiimejä, pysyt tilanteen tasalla sekä luot parhaat reitit eri kohteiden välille. Helppokäyttöisyydestä kiittävät niin kenttätyön tekijät kuin sitä johtavat. Jokainen näkee oman tehtävälistansa reitteineen, myös karttaohjelmassa, sekä pystyy kirjaamaan toimeksiantoon liittyvät asiat suoraan kentällä, vaikka sanelemalla. Myös kuvat on helppo ottaa suoraan kentältä. Kaikki tarvitsemasi tieto, mukaan lukien tulevat ja menneet tehtävät kullakin asiakkaalla, ovat yhdellä näkymällä sekä välitettävissä kentälle. Töiden kuittaus ja kenttäraportointi käy sovelluksen avulla kuin tanssi – ilman yhtään ylimääräistä klikkausta, kuten myös niiden johtaminen ja seuranta.

Kattava yleisnäkymä ja nopea raportointi merkitsevät lisää asiakastyytyväisyyttä, tehokkaampaa johtamista ja toiminnan kehittämistä oikeaan suuntaan. Myös tuntikirjaukset ja tarvikkeet saadaan suoraan laskutukseen ja asiakkaat saavat kuittaukset tehdyistä tehtävistä, raportit ja tarkastuspöytäkirjat. Myös lakisääteinen sähköinen siirtoasiakirja poistuvasta materiaalista onnistuu.

Näin saat Mapletin käyttöösi

Valmis tuote, sinulle sopiva kokonaisuus.

Käymme läpi tarpeesi ja tietorakenteesi valmiin mallimme mukaisesti.

Katselmus, kokeilu ja käyttöönotto.

Liiketoimintasi jatkuva tehostaminen.

Kiinnostuitko?

Tilaa yhteydenotto

Jätä yhteystietosi, otamme yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Valitse haluamasi yhteydenottotapa

    Maplet Oy

    Vuonna 2012 perustettu yrityksemme on hyvää vauhtia kasvamassa alamme markkinajohtajaksi. Poikkeuksellisen pitkälle kehitetty huippumoderni teknologiamme on hiottu huippuunsa. Keskiössämme on asiakkaan helppo käyttökokemus ja syvällinen ymmärtäminen. Kasvavan ja kansainvälistyvän yhtiömme teknologia on täysin kotimaista.

    Tutustu tarinaamme

    Yhteystiedot

    Asiakaspalvelu

    +358 46 616 4690

    Sähköposti

    support@maplet.com

    Myynti

    +358 44 972 5729

    Tarkemmat yhteystiedot